• Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Novosti

Nacionalni stožer civilne zaštite donio je novu odluku o prelasku granice, što je već ranije najavljeno, a odnosi se na države s novim sojem virusa.

'Popis država donosit će HZJZ, a ti putnici morat će imati negativan PCR test i dobit će karantenu od 14 dana, što se može skratiti na sedam dana u slučaju negativnog PCR testa. To zasad vrijedi za putnike koji dolaze iz Velike Britanije i Južnoafričke Republike', kazao je potpredsjednik Vlade i načelnik Nacionalnog stožera civilne zaštite Davor Božinović.

Detalje odluke pogledajte na poveznici:

Izvor: Ministarstvo unutarnjih poslova / Ravnateljstvo civilne zaštite


Kraj i onako izazovne pandemijske 2020. godine, obilježio je katastrofalni potres, koji je pogodio Središnju Hrvatsku, koji je nažalost donio i ljudske žrtve, uz ogromnu materijalnu štetu.

Vlada Republike Hrvatske, proglasila  je katastrofu na području Sisačko-moslavačke županije te dijelovima Zagrebačke i Karlovačke županije.

Ovom prigodom Hrvatska gospodarska komora, zahvaljuje na vašim donacijama stradalim područjima, a posebno je u ovom izazovnom vremenu, ohrabrujuće vidjeti sve gospodarske subjekte, kao donatore i socijalno odgovorne poslodavce.

U Hrvatskoj gospodarskoj komori, pripremaju dokument s prijedlogom mjera prema Vladi RH, kako bi se posljedice ove prirodne katastrofe sanirale što prije i život vratio na stradalo područje.

Ukoliko imate, konkretan prijedlog mjere, koji bi Vam olakšao poslovanje ili vaše sljedeće doniranje u stradalom području, isti dostavite na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., što prije.

 


Dragi prijatelji, cijenjene članice,

Blagdani nas uvijek podsjete na drage ljude i rado se prisjećamo svih lijepih trenutaka.

Godina na zalazu bila je u svakom pogledu izazovna za sve, vas članice, poslovne partnere i naše obitelji.

Usprkos svemu, zajedno smo se trudili pružiti još kvalitetniji asortiman i uslugu, okupljali smo odlične suradnike i sve one koji ovom poslu doprinose. Kao jedan tim, motivirani ljubavlju, željom i voljom za napretkom, zahvalni smo što ste prepoznali trud da budemo što kvalitetniji i jedinstveniji.

Istovremeno se nadamo, kako su pred svima nama, bolji, zdraviji, produktivniji i plodonosniji dani.

Hvala Vam na uspješnoj suradnji, ali i ugodnim druženjima. Pratite nas i dalje, a mi ćemo se truditi ispuniti sva zajednička očekivanja i opravdati ukazano povjerenje.

Ovim putem, u ime Saveza udruga malih trgovaca Republike Hrvatske, ali i svoje osobno, Vama i vašim najbližima, želimo sretne blagdane i uspješnu 2021. godinu!

Predsjednik Saveza udruga malih trgovaca RH-a
Damir Aščić


Nacionalni stožer civilne zaštite predstavio je nove epidemiološke mjere, među njima su zabrana kretanja među županijama, ali i zabrana okupljanja ljudi iz više od dva kućanstva.

Zabrana napuštanja županije u kojoj je prebivalište kreće od 23. prosinca, dok postojeće mjere, zajedno s novim odredbama zabrane okupljanja za više od dva kućanstva i novim odredbama za crkve kojima se popuštaju mjere, stupaju na snagu 21. prosinca kada istječu aktualne mjere. 

Na Badnjak i Božić će se mise održavati prema posebnim uputama HZJZ-a, s jednim vjernikom na 7 kvadrata crkve umjesto 25 osoba bez obzira na veličinu crkve.

Pravilo od jedne osobe na 7 kvadrata se uvodi i za kina, kazališta i druga mjesta koja spadaju u domenu kulture.

Zabranjuje se napuštanje županije u kojoj osoba ima prebivalište ili boravište. Ne odnosi se na nužne djelatnosti i opskrbu, dnevne migracije, zaštitarske službe, dostavu lijekova, novinare, pacijente koji zahtijevaju medicinsku svrhu, putovanje s posla i na posao ako je to neophodno i ne može se obavljati od kuće, nužne osobe koje sprječavaju širenje covida-19 i diplomatsko osoblje.

Treba posjedovati ili valjanu iskaznicu kojom se dokazuje nešto od gore navedenog ili važeću propusnicu.

Odluke o tome donose županijski stožeri prema prebivalištu osobe, a za iznimne slučajeve odlučuje Ravnateljstvo civilne zaštite.

Kontakt podaci za izdavanje propusnica: 

  • Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
  • 0800-80-90
  • https://epropusnice.gov.hr/

Od utorka će vrijediti i zabrana okupljanja više od dva kućanstva. Ta će se odredba pridodati dosadašnjem ograničenju privatnih okupljanja od najviše deset osoba. 

Zabrana kretanja ne odnosi se na Grad Zagreb i Zagrebačku županiju.

Zabrana traje do 8. siječnja 2020. godine.


U Narodnim novinama broj 140, od 16. prosinca 2020. objavljen je tekst Uredbe o izmjeni Uredbe o izmjenama i dopunama Uredbe o gospodarenju otpadnom ambalažom.

Predmetnom Uredbom  mijenja se članak 7. te se za sva pića i napitke u ambalaži volumena jednakog 0,2 l počinje naplaćivati povratna naknada od 01. siječnja 2021. godine.

Naknada se dakle naplaćuje, na svu ambalažu volumena jednakog ili većeg od 0,2 l.

Također, povratna naknada za mlijeka i tekuće mliječne proizvode počinje se naplaćivati od 01. srpnja 2021. godine.


Slijedom niza zamolbi, Hrvatska gospodarska komora uputila je upit Službi za sustav e-propusnica, a vezano za pribavljanje propusnica od strane poslodavca za svoje zaposlenike.

Odgovor, dostavljamo kako slijedi:

Zahtjev za propusnicu podnosi svaki radnik posebno i osobno. Uz zahtjev je potrebno priložiti potvrdu poslodavca da mu je neophodan. Potvrda može biti i u slobodnoj formi te ovjerena od strane ovlaštene osobe za zastupanje. Zahtjev za izdavanje propusnica upućuju se županijskim stožerima civilne zaštite prema mjestu prebivališta ili boravišta osobe koja upućuje zahtjev. Zahtjev se predaje putem sustava e-Propusnice dostupnog na adresi https://epropusnice.gov.hr.

U kojem slučaju, kada i zašto se mogu dobiti propusnice, kao i odgovore na najvažnija pitanja na svojoj je stranici saželo i Ravnateljstvo civilne zaštite


Nacionalni stožer civilne zaštite objavio je odluku o novim mjerama u dućanima i shopping centrima.

U odluci su potvrđene ranije najavljene mjere za prodavaonice i trgovačke centre. Odluka stupa na snagu u subotu 12. prosinca a trajati će najmanje do 10. siječnja 2021..

U prodavaonicama koje imaju do 10 kvadrata, u jednom trenutku može biti samo jedan kupac.

Od 11 do sto kvadrata, broj kupca se određuje na način, da za svakog kupca mora biti osigurano deset kvadrata.

Prodavaonice od 101 do 200 kvadrata mogu primiti kupaca pod uvjetom da osiguraju 12 kvadrata po kupcu. One do 2000 kvadrata moraju osigurati 16 kvadratnih metara po osobi. One više od 2000 kvadrata moraju osigurati po 20 kvadrata.

Prodavaonice i trgovački centri obvezni su na ulazu jasno istaknuti obavijest o najvećem mogućem broju kupaca koji istovremeno mogu biti u prodavaonici, odnosno trgovačkom centru i strogo se pridržavati ograničenja dopuštenog broja kupaca.

Sve prodavaonice i trgovački centri obvezni su primjenjivati pojačane mjere higijenei svakodnevnog čišćenja prostora, redovito provjetravati prostore te osigurati dovoljno punktova s dezinfekcijskim sredstvima za ruke.

Cjelokupni tekst odluke možete pročitati i preuzeti na sljedećoj poveznici.


© 2024 SUMT. Sva prava pridržana. Design by DESIGN 1